Народна Партія

Черкаська обласна організація

Як отримати субсидію

14 лютого, 2020 року

Для оформлення субсидії необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації. У сільській місцевості приймання документів для призначення субсидій та передачу їх відповідним органам праці та соціального захисту населення здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських та селищних рад.

Перелік документів, які потрібно надати:

— заяву про призначення житлової субсидії встановленої форми;

— декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії встановленої форми;

— довідки про доходи, якщо в декларації зазначені доходи, інформація про які відсутня у Державній фіскальній службі, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування;

—копію договору найму (оренди) житла (за наявності);

— копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (за наявності).

Заяву та декларацію можна надіслати до управління праці та соціального захисту населення поштою або в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з накладенням електронного підпису. Якщо електронний підпис відсутній, субсидія призначається лише після підпису зазначених документів у місячний термін. Якщо документи не були підписані у визначений строк, подають нові заява і декларація.

Для розгляду питань, що належать до компетенції комісії, у випадках, передбачених Положенням, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може запропонувати особі, яка звертається за призначенням житлової субсидії, подати додаткові документи, які не передбачені Положенням, але необхідні для розгляду комісією.

Джерело: /> www.msp.gov.ua